Träning ger tävling

Huuuaa. Dagarna bara går, nu äntligen har jag fått lite tid över till att skriva några meningar.
Vi har hunnit med mycket, - busat med kompisar, tränat inför viltspårskuppen (som vi åker på redan i morgon! Herre-min-jesus vad tiden flyger iväg!), varit på rallytävling och tränat lite allmänna vardagssaker. Och badad myyyycket! Så grymt kul med en hund som följer med en ut och simmar. Yes, så är det, första doppet för i år är avklarat!
 
Då ska jag berätta hur det gick för oss i rallytävlingen. Med en mycket nervös matte som gick upp en timma tidigare än beräknat (varför gör man sånt?!) och en väldigt nosig hund, på köpet, skrapade vi ihop 92 poäng. Otroligt många duktiga hundar och förare var med så vi placerade oss på en delad 14:e plats. Är heel nöjd ändå! Så nu har vi bara en godkänd runda kvar innan vi får titeln. Awsome! 
 
 
Jax har dessutom fått halvsyskon nu i veckan. Dom är föööööööör söta! Jag kan titta på dom hur mycket som helst, ser mig aldrig mätt! Smälter i hjärtat gör det oxå! Många underbara färger. Det är faktiskt så att hade inte sambon bromsat mig så hade jag inte tvekat en sekund. Men odjuret vi har nu måste få växa till sig lite mer innan det blir en till, även fast Smilla är den bästa mamman!
 
Bjuder på lite Ambra-dejt-bilder! Bästa lekkompisen, dom hade saknat varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0