Planer för livets överraskningar

Jag är ingen bloggmänniska, har heller inte en sådan bra inspirerande talande sätt att skriva på. Men syftet och målet jag har i detta är att skriva ner alla sorters olika (blivande) aktiviteter med min lilla Jax, en Australian shepherd hane, blue merle med lång svans, som idag är 7 veckor gammal.
Dagarna är nerräknade och om 7 dagar är han välkommen hem!

Han ska bli min blivande stjärna, där vi bland annat kommer syssla med spår, både personspår med godis och leksaker, viltspår där vi satsar mot champion. Div, andra samarbets träningar med agility, rallylydnad, bruks osv det vi som ekipars passar oss bäst. Han har en god extriör för utställning, jag hoppas han visar sin fina sida och får många priser.

Vi kommer helt enkelt satsa på det mesta. All träning, passivitet och lek kommer baseras på det som önskas i framtiden. Men först ska jag, och sambon såklart, njuta av valptiden med mycket pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0