Vilo dag...

Idag har vi vilat lite extra, jag och Jax. Bara varit för oss själva. Ibland behövs det lugna dagar för att han inte ska känna att varje gång han är vaken så ska det hända något, utan det finns tråkiga stunder också. Det enda vi har ansträngt oss för var lite inkallningsträning med pipan i förmiddags. Gick väl sisådär. Han har ju några pipleksaker, så det var lite svårt att urskilja pip från leksak eller visselpipan. Men det ska väl gå in det också så småningom, det går ju inte perfekt första gången!
 
Annars har jag grejat med lite vardagliga sysslor medan han har tupplura. Fixade lite extra i akvariet när jag ändå städade där, Jax la sig bredvid och somnade. Gullegris.
 
Btw, för någon dag sedan lärde han sig "sitt" på tre dagar, inte många minutrar vi övade detta. Duktiga killen! Eller det kanske beror på matte? (A)
 
Bokade även vaccinationssprutan för 12 veckor den 3 juli. Ska be om ett pass till honom då när jag ändå är där.
Ska också boka in oss på en utställning i september här i Forshaga som Curlyklubben arrangerar. Ska bli spännande! Hoppas det kommer några fler aussies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0