Lille Jax!

Då var han äntligen hemma, mattes fina!
Resan hem gick hur bra som helst, sambon körde medan lillen låg i min famn. Tycker han redan har dessa få timmar bekanta sig med oss riktigt bra och känner sig väldigt bra till mods i lägenheten.
En riktig pussgurka är vad han är! Lugn och stabil med alla konstiga ljud ute. Lyssnar bra när man ropar och ens tår får man dra in då dom kan bli slukade!
 
I morgon kommer svärmor och svärfar hit på besök. Yvonne (svärmor) har väntat länge på denna stund, de är ett under att hon orkar hålla sig tills i morgon! Mamma och syster kommer eventuellt också med vovvar. Så då blir det en tur till vattnet. Vovvarna är dock inte så förtjusta i valpar, men jag tror detta kommer gå bra ändå.
 
Lillen sover än, dock blire väl att snart gå ut igen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sööt <3
Men han borde ju inte träffa andra hundar för han har väll inte fått alla vaccinationer än

Svar: Det är bara min mammas hundar han enbart får träffa fram tills vacc. Dom hundarna är nyligen själv vaccinerade och jag kan inte ha besöks förbud på min egen mamma. Dom är ju min familj. :)
Michaela Persson

2013-06-07 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0