Inte många knop

Vi har inte gjort mycket dessa dagar som har gått. Jag har jobbat natt och kväll på det, så det har inte varit många knop här inte. En till natt och två kvällar återstår. Sedan har jag semester en vecka, min sista dessutom.
Jax har mest fått leka med sig själv. Lite inkallning med visselpipan, strosat runt i koppel och sovit mycket. Idag har han fått klippta klor och pälsen borstad. Han har börjat fälla lite och fått en "ny" päls på svansen. Liten börjar bli stor!
 
Vi har börjat träna lite smått att vänta in "varsågod" när han får sin mat. Lite otålig, men tar tillslut kontakt.
 
Snart om någon vecka passar även det nya halsbandet jag köpte på márten innan vi fick honom. Det kan han säkert ha på sig tills han blir 1 år iaf, Såpas stor går det att få den. Läcker färg är det också! Den blåa färgen, neon, är det mycket jag har i färg här hemma. Hihi, tror jag har lite mani.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0