Dalarna

Igår åkte vi upp till Dalarna, där mormor och morfar har sin timmerstuga som jag nämnt tidigare. På vägen plockade vi upp syrran och hennes kille. Jax fick inviga sin nya hundbur. Han satt så bekvämt i den, inget gnäll alls.
 

Här får man känna på vildmarken, vilket är ett perfekt sälle för hundar. Fyra Shelties och en Jack russel fick Jax vara med. Så skönt att alla går så bra ihop! Han lekte även en stund med Jack russeln, dock efter ett tag blev Jax alldeless för tuff för Spaik, som han heter, som blev lite irriterad på en studsande och klängande liten valp, så han var tvingen att gå in för att det inte skulle bli för hårdhänt. Jax är att ett monster om han bara vill! Haha.
 
Ja, igår fyllde jag även år, 21. Första gången jag kände att "äsch, varför ska jag ha en födelsedag". Dock fick jag lite presenter. Bla, tycker jag hundburen till bilen är en sak. En hundväst som det står Jax på, aussie-handduk och små kort för rallylydnad i alla klasser som man kan använda under promenad. Men det får ju bli när Jax blir större.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0