Soligt värre, eller?..

Ja, inte ska man lita på tidningens väder inte. Dock hann vi ha en liten rolig stund ute på stranden. Mina gamla grannar "hittade" till vårt lilla badställe och Jax fick äntligen träffa söta lilla Belle.
 

Medan vi väntade på att folk skulle åka hem, vilket dom tillslut gjorde, fick vovvarna sitta passiva och jag gick ut med en i taget för att dom skulle få svalka sig.
 
Tyvärr blåste det ganska mycket. Men tror ni Jax skulle passa i ståndöron? Haha, han ser för tokig ut!
 
Sedan fick vi stranden för oss själva. Kan dock inte påstå att vädret var det perfekta med åskmoln på ingång.
 

Vem älskar inte folk som plaskar i vattnet men som hellre står på sidan av och är med på den fronten... jo, Ollie.
 

Väntade bara på att Jax skulle ramla ner från bryggan när vi var där ute. Som jag sa, de gjorde han. Dock nära mig och det var jämt och nätt han nådde botten. Simmar bra gör han, dock har han inte riktigt känslan för att det är roligt. Roligare är det att springa i vattenbrynet och fånga vågor.
 

"Smutsig hund är en lycklig hund". Jax instämmer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka godingar!

2013-08-03 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0