Underbar på alla sett

Igår följde Jax med mig på en biltur för att hämta två nypressade höbalar till kaninen. Gullhund, han börjar tycka att bilen är väldigt rolig att åka i. Hö´t var även roligt det med, klättra bak i bilen när matte lastade in. Hundburen är ännu inte klar än så han får sitta i baksätet så länge. När hö´t var lastat bak kunde han klättra över till kombiutrymmet. Haha, så jag skratta! Synd att jag inte fick någon bild på honom.
 
Därefter åkte vi till svärmor där jag har kaninen. Vi tog oss ett dopp i älven, dock enbart Jax som tur var -än är det alldeless för kallt! Vilken tok han är ibland. Det går bara inte att sluta le! Detta var tredje tillfället han kände på vattnet och inte tycker han att det är obehagligt. Nej, det blir nog en galen badhund kan jag lova! Lite roligt faktiskt, då mammas hundar är mesar när det kommer till att bada själva.
 
Blandraspudeln Sunny på 5 månader kom på besök också som Jax fick leka lite med. Den enda han leker med för tillfället för hon är ju i samma storlek som han och en vän till familjen.
 
 
 
Idag har vi inte gjort mycket, enbart vilat och busat lite grann. Avmaska honom förut, så vi får se om han får diarré senare ikväll. Det var inga problem att svälja pastan. Linda in den i leverpastej, slafs, slafs så var den borta. Tror nog inte han kände vad det smakade ens.
 
11 veckor idag också. Liten börjar bli stor.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0